2011. október 29., szombat

Happy 21st Birthday, Eric Saade! :)

Nagyon Boldog 21. szülinapot, Eric!

Eljött hát a nap, amire vártunk. Ma ünnepli a kedvencünk a 21. születésnapját. Miért is nagy szó ez? Sokaknak talán semmiért. De nekünk, akik szeretjük ezt az embert, igenis az. Mert azzal, hogy ő megszületett, és elért idáig, nekünk is rengeteg örömet szerzett. Bár nem ismerem őt, mégis adott nekem valamit, amit más nem. A zenéjét. Az oly sokak által szeretett zenét.
Bevallom őszintén, én csak Myka történetéből ismertem meg, az Eurovíziót annyira nem követtem soron. De amikor elolvastam azt a pár fejezetet, ami készen volt, utánanéztem. És tetszett amit hallottam és láttam. Csodálatos hangja és kisugárzása van, talán ez hozta közelebb a szívemhez. 1990. október 29.-én Kattarpban látta meg a napvilágot, és itt is nevelkedett. Hálásak lehetünk a szüleinek, hogy ilyen csodálatos gyermeket neveltek fel, és hagyták, hogy a média világához tartozhasson. Azt hiszem, nélküle egy remek előadóval szegényedne a világ.
Szóval innen, Magyarországról is nagyon jó egészséget, boldogságot kívánok Neki, és remélem, hogy még nagyon sok dallal örvendeztet meg minket, mindig önmaga marad, olyannak, amilyennek eleinte megismertünk. Kívánom még, hogy ne hagyja azt, hogy beszippantsa a celebvilág, legyen ereje ellenállni a csábításnak, és továbbra is szeresse ennyire a rajongóit! Ez a legbecsületesebb dolog, amit egy sztár adhat nekünk, akik feljuttatták a csillagokig. Teljesüljön minden álma, ez a szívem kívánsága!
Petru P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése