2011. október 10., hétfő

Részlet :)

Sziasztok! Úristen, mikor felnéztem, és láttam, hogy 6 komi van, rendesen bekönnyeztem! Köszönöm Nektek!
Hoztam egy kis részletet, ha minden jól megy, holnap, de legkésőbb holnapután jön a rész!
Megjött az ihletem, vasárnap búcsú volt a falunkban, és ez kissé megnyomta a fantáziám működését :D Na nem mintha eddig nem lett volna ötletem a történet folytatásához, de a sok közül mindig választanom kell egyet, és most megjött a legjobb :D Mindjárt rakok fel egy kis kedvcsináló képecskét is a mi búcsúnkról!
Az részlet pedig :

"Francba, miért vagyok ennyire feledékeny? – gondolkodtam magamban, mikor megszólalt az a büdös ördög a bal vállamon.
- Talán mert valaki elvonta a figyelmedet? – gonoszkodott, de megjelent az angyalom, aki egy lökéssel elintézte a „rosszabbik” felem, és most ő látott el egy hasznos tanáccsal.
- Lehet, hogy még nem vagy biztos az érzelmeidben, de egyet jegyezz meg: Csak a szívedre hallgass! – ezzel eltűnt, én pedig egyedül maradtam a gondolataimmal, ismét…"

 
 Körhinta :)
Hinta-palinta, rajta ült a Petruska :D 




Break-dance ^^ Imádtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése