2012. március 3., szombat

Újra itt :)

Sziasztok! Bevallom őszintén, hiányzott már ez a blog, de már elég erősnek érzem magam a visszatéréshez, úgyhogy jöttem...láttam...és boldog lettem!
Imádlak Titeket, átléptük a 10.000-es nézettséget!!
http://www.youtube.com/watch?v=fUx5xg__2bA
Hihetetlenül jól esik, hogy friss fejezet nélkül is olvassátok a történetet, és egyre több rendszeres olvasóm van!!
Viszont most tényleg fel kell tennem a kérdést, amire sajnos muszáj választ kapnom:
Érdemes folytatnom a blogom?
Ne értsetek félre, imádom írni ezt a blogot, de ha már nincs rá igényetek, akkor fölöslegesen nem fogom Rátok erőltetni magamat!
Ezzel kapcsolatban ki is tettem egy közvélemény-kutatást, ott tudtok szavazni, valamint kommentben és chaten is leírhatjátok a véleményeteket!
Apropó, aki cserét kért, az ír EHHEZ a bejegyzéshez egy komit? Ugyanis elég szétszórt voltam, és természetesen mindenkivel áll a csere, csak írja le még egyszer a blog címét, mert teljesen elfelejtettem :$
Innentől kezdve minden rajtatok áll, ha szeretnétek tovább olvasni Eric és Lora történetét, akkor ne habozzatok ezt megírni Nekem! Kell a visszajelzésetek, nélkületek nem megy!
A szavazás vége: 2012.03.09.!!!
Ne feledjétek: EZ MOST TŐLETEK FÜGG!!!
Puszillak Titeket: Petru P.

1 megjegyzés: