2012. március 27., kedd

Döntés?

Sziasztok!
Nos, tudom, hogy a tegnapi fejezet nagyon gyenge és kusza lett, és Orchidée-nek külön piros pont, és egy hatalmas ölelés meg puszi jár, amiért őszintén vállalta a véleményét! :) Csajszi, imádlak <3
Ezért kitaláltam egy naggggyon ütős ötletet: Mit szólnátok, ha ezt a rész elfelejtenénk, és megírnám a 14. fejezetet...újra? :)
Kiteszek egy szavazást, csütörtökig van időtök eldönteni, mit szeretnétek, és akkor pénteken már jönne is vagy a friss, vagy a javított verziós 14. feji.
Döntsetek Ti, mert ez a blog Nektek készül, és szeretnélek Titeket is bevonni a fontosabb döntésekbe! )
Addig is, jók legyetek!
Puss
Petru Anne Hope

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy valamilyen szinten hatással voltam a fejezetre, én benne vagyok, hogy újra írd, erre fogok szavazni;) És természetesen az újat is jól megkritizálom majd;D Persze egészen nyugodtan visszaadhatod;)
    Várom a frisset, akármi is lesz a szavazás végeredménye...
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!

    Nekem mindig fontos az olvasóim véleménye, hiszen ez a blog Nektek készül! Nem szándékozom visszaadni, mert eddig minden írásod tetszett még, de ha valami hibádzik, akkor azt én is meg fogom írni ;)
    Örülök, ha várod, igyekszem a kedvetekre tenni majd! :)
    Pusziii
    Petru

    VálaszTörlés