2012. október 29., hétfő

Happy Birthday & Informations

Először is, hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy Nagyon Boldog születésnapot kívánjak Eric Saade-nak, aki nélkül ez a blog most nem létezne. :)<3 Már említettem, mennyit jelent nekem ez a nagyszerű énekes: a zenéje annyi mindenen átsegített már, hogy képtelen vagyok elszakadni tőle. És nem is akarok. :)
Szóval remélem, hogy jól fogja érezni magát a mai napon, és nem búslakodik egy percig sem, hiszen fiatal még, és előtte áll az egész élet!

A másik dolog: nem hagyom abba véglegesen ezt a blogot, csak szüneteltetem egy ideig. Persze az eddigi részek ugyan úgy elérhetőek lesznek, csak a fejezeteket akkor fogom hozni, amikor tényleg van ihletem írni ezt a történetet, és nem fogom erőltetni. Szerintem ez így elfogadható ajánlat, nem? :)

Harmadik dolog: Annnnnnyira, de annnnyira szeretlek Benneteket! <3 Köszönöm a leveleket, a komit, és a támogatást! :) Nagyon aranyosak vagytok, teljesen meghatódtam, mennyien szerettek! <3

Két új blogot nyitottam, ha kíváncsiak vagytok a további írásaimra, itt mindig megtaláltok! :)
1. Eric Saade blog:
http://unforgettable-saade.blogspot.hu/

2. Egy kitalált történet, amely itt játszódik, Budapesten
http://ez-rolunk-szol.blogspot.hu/

Mindkét blog tárva-nyitva áll a régi-új olvasóim előtt, remélem, sokan fogjátok majd látogatni őket! :)
Az új blogokon találkozunk!
x Ann

Ezt a képet én rajzoltam Ericnek, születésnapja alkalmából...kicsit bénácska lett, és másoltam is a képet, de szívből készült, és remélem, látni fogja egyszer ő is ezt a művet! :)<3
Happy Birthday Eric Saade! I love u!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése