2012. július 28., szombat

Főnixmadár.

Sziasztok!

Először is, remélem, mindenkinek kellemesen telik a nyári szünideje! :) Én igazándiból nem is tekintem szünetnek ezt az időszakot, főleg nem idén, hiszen az első heteim a londoni úttal kapcsolatos dolgok elintézésével telt, aztán 1 hétre ki is mentem, így kicsit furcsa volt onnan ide visszacsöppenni, de hát ez van. :)

A részekkel kapcsolatban annyit: szeretném, ha kicsit türelmesek lennétek, mert ugyan tudom, hogy nem tartottam be az ígéretem, de higgyétek el, jó okom volt rá. Viszont most kissé csalódott vagyok, mert újra lett telepítve a gépünk, és valami miatt nem engedi megnyitni a dokumentumaimat, így elveszett az összes eddigi fejezet, ami meg volt írva, így állhatok megint neki a munkának. :/

Viszont jó hír, hogy jövő héten lesz egy csomó időm, amikor be tudom pótolni a lemaradásaim, így akkor már 100% számíthattok új részekre. :) Remélem, ezzel kicsit vigasztallak Titeket.

A másik dolog, amivel kapcsolatban írni szeretnék: egyre több írónál tapasztalom, hogy feladják az írást azért, mert nem kapnak elég kommentet. Megnyugtatok mindenkit, én nem szándékozom abbahagyni az írást ilyen piti dolgok miatt. :D Mindazonáltal érthető az ő indokuk is, és én is tapasztalom, hogy egyre kevesebb komit írtok nekem. Szeretném felhívni arra a figyelmet, hogy mi, akik írunk, Nektek szeretnénk örömöt okozni a kreálmányainkkal, és néha-néha jól esne olvasni azt, hogy mi a véleményetek arról, amit alkotunk. Én nem fogok komihatárt szabni. Nem az én műfajom. De tényleg írhatnátok véleményt - akár jót, akár rosszat. Higgyétek el, jól viselem a kritikát, sőt, ha tanácsot adtok, akkor azt meg is fogadom. :D
Mostanában még a "lájkolgatásra" is lusták vagytok, nem tudom, lehet, hogy a nyár teszi ezt Veletek, de kicsit lehetnétek aktívabbak, és nem csak nálam, hanem mindenki másnál. :)

Azt hiszem, ennyit akartam. Nem, nem hiszem, tuti ennyit akartam, úgyhogy nincs más hátra, minthogy elköszönjek, és további kellemes nyarat kívánjak Nektek, és a családotoknak! ;) Remélem, nem kaptok napszúrást, vagy hőgutát. xD

Puss
Annie

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Teljesen egyet értek Veled. Én is ugyanezt tapasztalom, és kicsit meg is rendít az egész blogírásba, hogy előfordulhat az, hogy nem tetszik az embereknek amit írok, de a komihatár szabás meg szerintem kissé kötött. Úgy voltam vele, hogy ha nem olvassák, akkor mégis miért írok? De aztán rájöttem, hogy aki meg mégis olvassa annak meg, hogyan esne az egész. Szóval szerintem csak szimplán lusták írni....de hát ez van sajnos. Remélem minél hamarabb jössz az új fejezettel, izgatottan várom :)
    Puszi: B.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én nem tudom, mi van az olvasókkal, lehet, hogy a meleg teszi, nem tudom. :D Én nem vagyok a komihatár híve, mivel ez néha kissé riasztóan hat, és ha megvan a megfelelő kommentmennyiség, úgysem írnak többet. Tapasztalat az előző blogomból :D
    Szóval én már elvagyok azzal is, ha lájkolgatnak, és páran megejtenek egy-egy komit. :) Az oldalt csak azért, mert nem fejezik ki a véleményüket, nem fogom megszüntetni, hiszen a számok azt hiszem, önmagukért beszélnek. :D
    Igyekezni fogok a frissel, jövő héten ha törik, ha szakad, hozom a frisst! ;)
    Puss Annie

    VálaszTörlés