2012. május 22., kedd

Még élek.


Sziasztok!
Nos, igen, még élek! Már meg sem próbálok mentegetőzni, meg nem is írom le, hogy mit csináltam ebben a pár hétben, mert sok lenne, és untatnálak csak Titeket! :) A lényeg, hogy most már visszatértem, és újult erővel vágok bele mindenben, és nem hagyom, hogy a múltam befolyásoljon. :) Azt nem ígérem, hogy már holnap lesz friss rész, de a héten biztos, hogy fogok jönni hozzátok új résszel! Addig is egy cseppecske az életemből: 2012.05.13.-án hivatalosan is Anna lett a második nevem. :) Akkor volt ugyanis a bérmálásom, és így az egyház szerint T. Petra Anna vagyok. :) Hát nem tök szuper??
Puss
Petru Anne Hope :)
U.i.: A képek a bérmálás előtt, illetve után készültek :)<3


Szüleimmel :)<3

Nagymamámmal :)<3
Bérmakeresztanyukámmal :D

Bátyámmal :) Kicsit elütünk egymástól...:P<3

Nos, ő Dani. És nem a barátom. Szintkülönbség befigyel :D

Jag och Gina. :) Kis házőrző! *-*<3

Hajam! *-* Julcsi néni remekműve! :)

Az oklevelemmel! :) És kaptam a bérmáló paptól egy Rómából hozott olvasót! *-* Meg a nyakláncot is most kaptam :)


2 megjegyzés: