2011. november 11., péntek

I'm so sorry!

Annyira, de annyira sajnálom! Nem keresek kifogásokat, mert tudom, hogy ha akarok, akkor tudok szakítani időt az írásra. De az elmúlt hetekben annyira szétcsúsztam, hogy teljesen elbizonytalanodtam a bloggal kapcsolatban. Persze, mindig arra jutottam, hogy imádok írni és nem fogom abbahagyni. Viszont akkor komolyabban kell vennem az itthoni dolgokat is, mert elég sok rossz jegyet szedtem be, és ez miatt el is voltam tiltva a géptől. Ráadásul hétfőn és szerdánként gyakorlatilag csak tanulni meg aludni járok haza, ugyanis reggel nyolctól este hatig (!!) vagyok suliban, mert a leendő sulimba is járok tanfolyamra. Úgyhogy nem azért nem tudok frisselni, mert lusta vagyok, hanem mert egyszerűen időhiányban vagyok!
Ezért a türelmeteket kérem, mert a jövő hétvégéig biztosan nem tudok hozni új fejezetet! :(
Ne haragudjatok, de jelen pillanatban azt sem tudom, hol áll a fejem!
Tényleg sajnálom!
Petru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése